Rejestry, ewidencje, archiwa


Rejestry prowadzone przez MOPS Sławków:
  1. "Rejestr faktur - rachunków";
  2. "Rejestr druków L-4";
  3. "Rejestr wniosków o pomoc społeczną";
  4. "Rejestr Ewidencja numerów teczek podopiecznych pobierających świadczenia w ramach administracji rządowej i samorządowej";
  5. "Rejestr wywiadów z pomocy społecznej";
  6. " Rejestr Dożywianie"
  7. " Rejestr Dożywianie osób dorosłych"
  8. "Rejestr decyzji zasiłków celowych";
  9. "Rejestr decyzji zasiłków specjalnych celowych";
  10. "Rejestr decyzji zasiłków okresowych";
  11. "Rejestr decyzji zasiłków stałych";
  12. "Rejestr decyzji przyznanych w ramach "Pomoc państwa w zakresie dożywiania";
  13. "Rejestr Ewidencja wyjść pracowników socjalnych";
  14. "Rejestr klientów zatrudnionych w ramach prac społecznie - użytecznych"
  15. "Rejestr odwołań z pomocy społecznej";
  16. "Rejestr decyzji na usługi opiekuńcze";
  17. "Rejestr Ewidencja wyjść środowiskowych - usługi opiekuńcze"
  18. "Rejestr decyzji dot. DPS";
  19. "Rejestr umów"
  20. "Rejestr Dziennik korespondencyjny";
  21. "Rejestr kart pomocy żywnościowej - program PEAD";
  22. "Rejestr zarządzeń";
  23. "Rejestr zarządzeń Kierownika MOPS w Sławkowie - Nr B/16/2007";
  24. "Rejestr zakresu wykonywanych prac pracowników w ramach pracy Ośrodka Pomocy Rodzinie";
  25. "Rejestr Ewidencja środków czystości";
  26. "Rejestr zakupionych artykułów żywnościowych";
  27. "Rejestr rozchodowanych artykułów żywnościowych wydanych do spożycia";
  28. "Rejestr skarg i wniosków";
  29. "Rejestr dokumentów opatrzonych klauzulą "Zastrzeżone"
  30. "Rejestr wnioskodawców funduszu alimentacyjnego";
  31. "Rejestr dłużników alimentacyjnych";
  32. "Rejestr decyzji przyznających świadczenia z funduszu alimentacyjnego";
  33. "Rejestr decyzji odmownych z funduszu alimentacyjnego";
  34. "Rejestr decyzji w sprawach postępowania wobec dłużników alimentacyjnych";
  35. "Rejestr decyzji z zaliczki alimentacyjnej - wygaszenie, uchylenie";
  36. "Rejestr zasiłków pielęgnacyjnych i świadczeń pielęgnacyjnych"
  37. "Rejestr zasiłków rodzinnych i dodatków do zasiłków rodzinnych";
  38. "Rejestr odwołań - świadczenia rodzinne";
  39. "Rejestr Ewidencja numerów teczek podopiecznych pobierających świadczenia rodzinne i dodatki do świadczeń rodzinnych";
  40. "Rejestr Ewidencja numerów teczek podopiecznych pobierających świadczenia pielęgnacyjne i zasiłki pielęgnacyjne";
  41. "Rejestr szkoleń w dziedzinie BHP";
  42. "Rejestr wypadków przy pracy";
  43. "Rejestr zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby".
Informacja wytworzona przez:
Ewa Niewiara
email: eniewiara@mops.slawkow.pl tel.:322608228 fax: 322608228
, w dniu:  29‑01‑2013 11:38:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Ewa Niewiara
email: eniewiara@mops.slawkow.pl tel.:322608228 fax: 322608228
, w dniu:  29‑01‑2013 11:38:00
Data ostatniej aktualizacji:
29‑01‑2013 12:14:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie