Rządowy Program "Dobry start"


Rządowy program "Dobry start"

 

W dniu 1 czerwca 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu "Dobry start".

Jednorazowe świadczenie "Dobry start" w wysokosci 300 zł przysługuje w związku z rozpoczęciem przez dziecko roku szkolnego do ukończenia:

- przez dziecko lub osobę uczącą się 20 roku zycia;

- przez dziecko lub osobę uczącą się 24 roku życia – w przypadku dzieci lub osób uczących się legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności.

Informujemy, że wnioski w sprawie ustalenia prawa do świadczenia "Dobry start" można składać online, przez stronę empatia.mrpips.gov.pl lub przez bankowość elektroniczną oraz drogą tradycyjną (w formie papierowej) do dnia 30 listopada danego roku.

Wnioski złożone po tym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.

Wnioski zlożone w miesiącach wrzesień – listopad zostaną rozpatrzone a świadczenie wypłacone w okresie 2 miesiący od daty złożenia wniosku. Pozytywne rozpatrzenie wniosku nie wymaga wydania decyzji administracyjnej.

Informujemy, iż prowadzenie postepowań w sprawach świadczenia "Dobry start", w tym przyjmowanie wniosków oraz przekazywanie informacji o przyznaniu świadczenia jest realizowane w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sławkowie, ul. Kościelna 11 (godz: 8:00 -11:00).

Informacja wytworzona przez:
Anna Żołędzka , w dniu:  30‑10‑2018 08:01:11
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Katarzyna Strózik
email: kstrozik@mops.slawkow.pl tel.:322608228 fax: 322608228
, w dniu:  30‑10‑2018 08:01:11
Data ostatniej aktualizacji:
30‑10‑2018 08:02:59
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive