Rządowy Program "Dobry start"


KOMUNIKAT W SPRAWIE ŚWIADCZENIA „DOBRY START”

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławkowie informuje, że od lipca 2021 r. zmianie ulegają zasady naboru wniosków o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022. Od dnia 1 lipca 2021 roku obsługą świadczenia dobry start będzie się zajmować Zakład Ubezpieczeń Społecznych, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021r.w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start” (Dz.U. 2021r.,poz.1092)2021r. Wnioski będzie można składać wyłącznie w postaci elektronicznej za pomocą:

- bankowość elektroniczną, portal PUE ZUS oraz portal Empatia.


 

Załącznik:

Link do komunikatu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej

https://www.gov.pl/web/rodzina/program-dobry-start-na-nowych-zasadach
Informacja wytworzona przez:
Anna Żołędzka , w dniu:  30‑10‑2018 08:01:11
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Katarzyna Strózik
email: kstrozik@mops.slawkow.pl tel.:322608228 fax: 322608228
, w dniu:  30‑10‑2018 08:01:11
Data ostatniej aktualizacji:
24‑06‑2021 12:44:01
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie