Rządowy Program "Dobry start"
KOMUNIKAT W SPRAWIE ŚWIADCZENIA „DOBRY START”
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławkowie informuje, że od lipca 2021 r. zmianie ulegają zasady naboru wniosków o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022. Od dnia 1 lipca 2021 roku obsługą świadczenia dobry start będzie się zajmować Zakład Ubezpieczeń Społecznych, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021r.w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start” (Dz.U. 2021r.,poz.1092)2021r. Wnioski będzie można składać wyłącznie w postaci elektronicznej za pomocą:
- bankowość elektroniczną, portal PUE ZUS oraz portal Empatia.
Załącznik:
Link do komunikatu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej
https://www.gov.pl/web/rodzina/program-dobry-start-na-nowych-zasadachemail: kstrozik@mops.slawkow.pl tel.:322608228 fax: 322608228 , w dniu: 30‑10‑2018 08:01:11
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|